طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

طراحي سايت پزشكي و پزشكان

طراحي سايت

طراحي سايت در حوزه پزشكي يكي از حوزه هاي مهم و پر جستجو در فضاي مجازي مي باشد. بيماران بسياري دوست دارند تا به سادگي بهترين پزشكان را يافته و اطلاعات تماس آنها را بدست آورند. پزشكان معروف و پر آوازه در جستجو هاي زيادي ديده مي شوند و طراحي سايت براي حوزه مي تواند مخاطبان زيادي را جذب نمايد. وب سايت هاي حوزه پزشكي و دايركتوري پزشكان داراي مخاطبان زيادي هستند. اين گونه وب سايت ها داراي رنك هاي بالايي هستند زيرا بازديد كنندگان مشتاق زيادي به اين گونه وب سايت ها مراجعه مي كنند. وب سايت هاي حوزه پزشكي داراي ويژگي هاي مختلفي هستند كه ناشي از تنوع سرويس ها و خدمات در حوزه پزشكي است. ويژگي ها و خدمات سايت پزشكي را مي توان در موارد زير دسته بندي كرد.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۱۵ توسط:بهار موضوع:

طراحي وب سايت و رعايت اصول UX

طراحي سايت

طراحي وب سايت داراي نكات مهم زيادي است كه مي تواند در موقيت يا عدم موفقيت يك سايت موثر باشد. رعايت نكات UX يكي از مهمترين كارهايي است كه شما بايد در طراحي وب سايت رعايت كنيد. هدف از طراحي هر سايتي جذب مخاطبان بيشتر است زيرا وب سايت براي مخاطبان طراحي شده است زيرا وب سايت براي مخاطبان آن طراحي شده و هر چقدر مخاطبان بيشتري جذب شود يعني وب سايت موفق تر است. براي جذب مخاطبان بيشتر بايد وب سايت به گونه اي طراحي شود تا مخاطبان به راحتي به كالاها، خدمات، صفحات راهنماي كاربران، پرسش هاي متداول و ساير اطلاعات مورد نياز خود دسترسي داشته باشند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۴۲ توسط:بهار موضوع:

طراحي سايت خبري

طراحي سايت

اخبار و رويداد هاي سياسي، اقتصادي و تكنولوژي، علاقه مندان زيادي دارد و بيشتر افراد جامعه پيگير اين اخبار و رويداد ها هستند. از زمان هاي گذشته روزنامه ها و محلات، وظيفه اطلاع رساني را به عهده داشتند. ظهور راديو و تلويزيون، انقلابي در سرعت انتشار اخبار بود و در كنار روزنامه ها و مجلات، وظيفه انتقال اخبار را به عهده داشتند. اين شيوه هاي انتقال اخبار و اطلاعات علاوه بر آسيب زياد به محيط زيست، روند كندي در انتقال اطلاعات و مشكلات زيادي در نگهداري و بازيابي اخبار و اطلاعات داشته اند. با ظهور فناوري اطلاعات و ارتباطات و توسعه شبكه جهاني اينترنت وب سايت خبري عمومي و تخصصي شروع به انتشار اخبار و رويداد ها كرده و پوشش خبري مناسبي را از كل دنيا فراهم كرده اند.

 

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۲۲ توسط:بهار موضوع:

استراتژي وب سايت و نرم افزار

طراحي سايت

طراحي وب سايت براي كاربرد هاي مختلف نيازمند استراتژي هاي متفاوتي است. اگر شما نيازمند وب سايتي براي معرفي خود و يا خدمات و محصولاتتان هستيد، قطعا استراتژي متفاوتي نسبت به افرادي كه قصد شروع يك كسب و كار كاملا آنلاين را دارند پيش رو خواهيد داشت. داشتن استراتژي درست و مناسب قبل از آغاز كار، قطعا مي تواند موفقيت هاي زيادي را براي شما رقم بزند. يكي از مهم ترين استراتژي ها، انتخاب پلتفرم مناسب براي انتشار اطلاعات است. در فضاي ديجيتال ماركتينگ پلتفرم هاي مختلفي براي انتشار و يا جمع آوري داده ها وجود دارد و اين پلتفرم ها بر اساس نوع كاربرد با يكديگر متفاوت هستند.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۰۴ توسط:بهار موضوع:

طراحي سايت گردشگري

طراحي سايت

صنعت گردشگري يكي از صنايع پر سود در جوامع امروزي است. توسعه زياد صنعت گردشگري و توريسم، بي شك مديون توسعه فضاي مجازي و افزايش كاربران آن است. با توسعه فضاي مجازي، ظهور پر قدرت سياست هاي حوزه گردشگري و اپليكيشن هاي گردشگري ميزان آشنايي و اطلاعات مردم از فضاها و فرصت هاي گردشگري گرديده است. اين فضاي توسعه يافته جديد مي تواند گام بزرگ و موثري در توسعه هر چه بيشتر صنعت گردشگري باشد. صنعت گردشگري توريسم، فضاي توسعه بسياري پيش رو دارد و مي تواند بسيار بيشتر از گذشته توسعه يابد. توسعه صنعت گردشگري در حوزه هاي مختلفي همچون طبيعت گردي، گردش آثار باستاني، كوهنوردي و كوه پيمايي، گردش هاي طبيعت و گشت ها صورت مي پذيرد.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۰۶ توسط:بهار موضوع:

طراحي سايت وكلا

طراحي سايت

بسياري از افراد سوالات حقوقي زيادي دارند و به دنبال پاسخ هاي مناسب و صحيح براي آنها هستند. راحت ترين راه براي جستجوي پاسخ سوالات حقوقي، فضاي اينترنت است كه در آن مي توان پاسخ بيشتر سوالات را يافت و با افراد جديد كه دانش و تخصص در اين زمينه را دارند آشنا شد. وكلا و حقوق دانان با ارائه پرسش و پاسخ هاي حقوقي در وب سايت هاي شخصي و يا شركت ها و دفاتر حقوقي خودشان مي توانند به معرفي خود و يا مجووعه اي كه در آن فعاليت مي كنند بپردازند

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۴۶ توسط:بهار موضوع:

نقش طراحي سايت جوامع مجازي در تحقق اهداف ديجيتال ماركتينگ

طراحي سايت

ديجيتال ماركتينگ يك اصطلاح عمومي است. ديجيتال ماركتينگ را مي توان مجموعه فعاليت هايي در جهت معرفي محصولات و خدمات در فضاي مجازي نام برد. اين مجموعه فعاليت ها در گستره اي به نام اينترنت صورت مي گيرد و با توجه به توسعه روز افزون اينترنت، ظرفيت اين فضا توسعه بيشتري مي يابد. ديجيتال ماركتينگ يك مفهوم و دانش جوان ولي بسيار پخته و پر قدرت است. فروش و سفارش آنلاين با وجود مخاطرات و مشكلات زيادي كه دارد داراي ويژگي هاي فراواني هستند كه باعث گرديده هر روز كاربران بيشتري وارد اين حوزه شوند و خريد ها و سفارشات خود را بصورت آنلاين ثبت نمايند. در فرآيند افزايش فروش هاي اينترنتي موارد موضوعات مختلفي نقش دارند، از جمله افزايش امنيت پرداخت هاي آنلاين و كاهش فيشينگ ها از حساب هاي كاربران، حضور شركت ها و تيم هاي معتبر در فضاي مجازي، تعريف قوانين مشخص و مدون براي ارتباطات آنلاين و...

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۰۵ توسط:بهار موضوع:

طراحي سايت براي كسب و كار ها

طراحي سايت

طراحي سايت يكي از كسب و كارهايي است كه براي هر كسب و كاري ضروري است. كسب و كار ها به دنبال توسعه سهم خودشان از بازار هستند و براي انجام اين كارهاي مختلف مهمي انجام مي دهند و تبليغات خود را به شيوه هاي مختلف و در مكان هاي مختلف نمايش مي دهند. با توجه به اينكه در تبليغات هاي دنياي مجازي بيشترين اشاره به گسترش فضاي كسب و كار ديجيتال است و هميشه صحبت ها از كسب و كار هاي جهاني به ميان مي آيد و دسترسي پذيري از همه جاي دنيا يك بحث روزانه است. اين امر باعث گرديده تا اكثر كسب و كار هاي كوچك دنياي وب و جوامع مجازي را براي خود مناسب نبينند و هيچ تلاشي براي ورود به آن نكنند. اكثر كسب و كار هاي كوچك به اين فكر مي كنند كه حضور در كسب و كار ها در فضاي مجازي نيازمند يك تيم بزرگ و يك ساختار نظام مند در كسب و كار با كلي نيرو، تجهيزات و سرمايه است و اين عاملي است كه هميشه خود را از اين فضا به دور نگه مي دارند. در حالي كسب و كار هاي كوچك، خدماتي به مشتريان ارائه مي دهند مي توانند با حضور در فضاي مجازي و استفاده از تكنيك هاي بازاريابي گوشه اي از قابليت هاي اين فضا نيز بهره ببرند.

ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۴۰ توسط:بهار موضوع:

مراحل طراحي سايت موفق

طراحي سايت

قبل از شروع هركاري بايد پلن و برنامه مشخص براي اجراي آن طرح ريزي نماييد. وب سايت موضوع مهمي براي توسعه ديجيتال ماركتينگ شماست. اگر تجربه طراحي سايت را نداريد حتما با يك متخصص در اين حوزه مشورت نماييد. در طراحي استراتژي بايد دسته بندي محصولات و خدمات به گونه اي باشد تا كاربران سايت به راحتي به آنها دسترسي داشته باشند. مطالب صفحه نخست، موضوعات مطرح شده بصورت گرافيكي در اسلايدر، محصولات و خدمات ارائه شده در صفحه نخست و مواردي است كه بايد قبل از اقدام در مورد آنها فكر كرده و در مورد اجراي آنها برنامه ريزي نماييد.

ادامه مطلب:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۰۰ توسط:بهار موضوع:

طراحي سايت با وب اور (افزودن پست)

طراحي سايت

اژول پست جهت نمايش پست ها و مقالات علمي و اخبار در وب سايت هاي سازماني استفاده مي شود. در هنگام طراحي سايت مي توان از اين ماژول ها براي ويژگي هاي ديگري از جمله نمايش رزومه اعضا و تيم و يا هر كاربري ديگري استفاده كرد. اين ماژول پر كاربردترين ماژول در سيستم سايت ساز وب اور است. ويژگي مهم پست ها در سايت ساز وب اور، مديريت خودكار تصاوير در آن است. هنگام پست در سايت ساز، تصوير در هنگام ثبت پست به اندازه اي كه در تنظيمات مقدار دهي شده است دو عكس در دو سايز مختلف ايجاد مي شود. به اين نكته توجه كنيد عكس از مركز تصوير داده شده بريده مي شود و سيستم عكس ها را كشيده و يا فشرده نمي كند.

افزودن پست خبر

براي ايجاد پست جديد مراحل زير را انجام دهيد.

  1. وارد قسمت منو ها شويد
  2. بخش محتوا را باز كنيد
  3. وارد قسمت «پست» يا «پست خبري» شويد
  4. زبان و نسخه مورد نظر خودتان كه قصد ثبت پست در آن داريد را انتخاب كنيد
  5. در صورت نياز مي توانيد اندازه عكس ها از قسمت «تنظيمات» ويرايش نماييد ( بهتر است اين بخش را به عهده طراح سايت قرار دهيد و اگر پستي قبلا داشته ايد بهتر است مقادير اين بخش را تغيير ندهيد)

در اين بخش ليست پست هاي قبلي را مشاهده خواهيد كرد و مي توانيد آنها را ويرايش و يا حذف كنيد

مراحل ايجاد پست جديد

  1. گزينه «جديد» را انتخاب كنيد
  2. خلاصه عنوان : عنواني است كه در برخي از سايت ها در بالاي عنوان اصلي نمايش داده مي شود
  3. عنوان : عنواني است كه هم براي عنوان پست و هم عنوان صفحه اي كه در آن نمايش داده مي شود استفاده مي شود.
  4. كلمات كليدي : كلماتي هستند كه حتما بايد در متن شما موجود باشند. كلمات كليدي به بخش كلمات كليدي صفحه بصورت خودكار اضافه مي شود.
  5. توضيحات :اين بخش در اصل يك توضيح كوتاه در مورد مقاله يا خبري است كه در پست قرار است نمايش داده شود افزوده مي شود.
  6. متن پست : در ويرايشگر متن مي توانيد متن مورد نظر خود را وارد كنيد. اين متن، متن اصلي مقاله يا خبر شماست.
  7. عنوان منبع و مرجع منبع : اگر مقاله شما داراي منبع آنلاين است مي توانيد در اين دو بخش عنوان و لينك اينترنتي آن را وارد كنيد.
  8. انتخاب : در اين بخش مي توانيد يك تصوير براي مقاله يا خبر خود انتخاب كنيد. اين تصوير در ليست مقالات وب سايت و با ليست خبر هاي وب سايت نمايش داده مي شود
  9. زمان نمايش : زمان نمايش شامل تاريخ و ساعت شروع نمايش و تاريخ و ساعت پايان نمايش است. اگر برنامه زماني براي نمايش مقاله يا خبر خود نداريد، اين فيلد ها را خالي رها كنيد
  10. گزينه «اضافه» را كليك كنيد
  11. منبع:

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۲۱ توسط:بهار موضوع: